آنتالیا

تا اکنون ساکنان اولیه آنتالیا نامشخص مانده‌است. بنا به شواهد تاریخی نام این شهر از آتالوس دوم  پادشاه پرماگون گرفته شده ‌است که در ۱۵۰ سال قبل از میلاد حدود 2200 سال پیش بر آن ناحیه حکومت می کرده‌است. در حفاری‌هایی که در سال ۲۰۰۸ از ناحیه آنتالیا صورت گرفته مشخص شده‌است که روزگاری این شهر پایگاه نیروی دریایی روم و دارای ناوگان‌های قدرتمندی بوده‌است. بعد از این حفاری معلوم شد این شهر بیشتر از آنچه تخمین می‌شد در حدود ۳۰۰ سال پیش از میلاد وجود داشته‌است. در سال ۱۳۳ قبل از میلاد آنتالیا که بخشی از جمهوری روم بوده‌است. در همان سال آتالوس سوم جهت حکمرانی بر کل امپراتوری روم در حین عزیمت جان خود را از دست داده‌است. این شهر در زمان روم باستان دارای رونق و رشد چشمگیری بوده‌است. مسیحیت در قرن دوم میلادی در این شهر گسترش یافت. در دوران امپراطوری بیزانس آنتالیا یکی از شهرهای مهم بوده‌است. در قرن سیزدهم میلادی آنتالیا توسط ترکان سلجوقی فتح و از سال ۱۳۲۱ میلادی تا ۱۴۲۳ میلادی بعنوان پایتخت ترکیه بوده‌است.اگر قرار است به ترکیه سفر کنید، تور آنتالیا یکی از مهم ترین گزینه هایی است که پیش روی شما قرار می گیرد. از طرف دیگر اگر دلتان هوای مدیترانه کرده و می خواهید از تنفس در آب و هوای مدیترانه ای لذت ببرید، بدون شک به سراغ تور آنتالیا بروید.

آنتالیا در قسمت جنوبی ترکیه و در کرانه آب های شفاف مدیترانه قرار دارد و سالانه حجم بزرگی از جهانگردان را به خود جذب می کند. در تور آنتالیا شما نه تنها از مدرن ترین جاذبه های این منطقه برخوردار می شوید که  می توانید از بناهای تاریخی عهد روم باستان نیز دیدن کنید؛ بناهای تاریخی که در فاصله ای نزدیک با شهر آنتالیا قرار دارند.

تقریبا همۀ کسانی که تور آنتالیا را انتخاب می کنند دربارۀ سواحل فوق العاده زیبای آنتالیا شنیده یا خوانده اند؛ در واقع قطب حقیقی گردشگری در آنتالیا سواحل کم نظیر و البته پر جنب و جوش آن می باشند.

 در تور آنتالیا احتمالا گریزی از دو ساحل کنیالتی و لارا ندارید. پارک آبی هیجان انگیزی که در ساحل کنیالتی قرار دارد سبب می شود تا بسیاری از افراد ترجیح دهند تور آنتالیا را با خانواده تجربه کنند. استخر دلفین ها خود هیجان این پارک را دو چندان می کنند. برخی از مهم ترین جاذبه هایی که توصیه می شود در تور آنتالیا آن ها را از دست ندهید عبارتند از: منطقه باستانی برج آنتالیا، دروازه هادریان، شهر ترمسوس و غار کارائین، غار بلدیبی، اسکله قدیمی، موزه آنتالیا، مناره پولی و ده ها نقطۀ دیدنی دیگر. تور آنتالیا می تواند تابستانی بسیار زیبا و دلنشین را برای شما خلق کند.

 

تور مالزی

تور مالزی قطعا می تواند در لیست مهیج ترین سفرهایی باشد که در طول عمر خود تجربه کرده اید. زمانی که پا را به خاک مالزی می گذارید انتظار داشته باشید تا چهره ای از کهن ترین تا مدرن ترین صحنه ها را در پیش روی خود ببینید.

 

تورمالزی را در صورتی انتخاب کنید که از بارش های طولانی استوایی و تابستان های بی پایان خسته نمی شوید؛ این سرزمین سرشار است از آبشارهای زیبا و جنگلهای انبوه با غارهایی چند میلیون ساله. در تور مالزی با چنان  تنوعی از حیات حیوانی و گیاهی و فرهنگ انسانی مواجه خواهید شد که در کمتر جایی آن را تجربه خواهید کرد. سازه های انسانی اعم از معابد باستانی یا آکواریوم ها، موزه ها و آسمان خراش های مدرن از جاذبه های دست ساز بشر هستند که توصیه می شود در تور مالزی زمانی ویژه ای را در برنامه خود برای آنها داشته باشید. 

 

در تور مالزی از یکسو با کهن ترین جنگل ها مواجه می شوید که با قدمتی صد و سی میلیون ساله شما را به کهن ترین اعصار حیات می برند، و از سوی دیگر آسمان خراش هایی را در مقابل خود می بینید که مدرن ترین تکنولوژی ها را به رخ شما می  کشند. تور مالزی به شما این فرصت را می دهد تا احساس کنید بخش بزرگی از آسیا را تجربه کرده اید؛ این کشور را تمام آسیا یا truly Asia می خوانند که آمیخته ای از فرهنگ چینی، هندی، مالیایی و سایر مناطق را در خود جای داده است.

 

ویزای شنگن

ویزای شنگن ویزایی است که با آن می توانید به تمام کشورهای عضو پیمان اروپا می نوانید سفر کنید. با این ویزا می توانید به کشور های اتریش ، بلژیک ، جمهوری چک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، مجارستان ، ایسلند ، ایتالیا ، لتونی ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، نروژ ، لهستان ، ، پرتغال ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سوئد ، سوییس ، لیختن اشتاین بروید و بدون نیاز به گرفتن ویزا از زیبایی های این کشورها دیدن کنید و لذت ببرید. ویزای شنگن چند نوع مختلف دارد که عبارتند از:  ویزای شنگن عادی (USV) ، ویزای شنگن محدود (LTV) و ویزای ملی.

قیمت ویزای شنگن بستگی به نوع ویزا ، سن درخواست کننده و برخی موارد دیگر متفاوت است. برای گ-رفتن ویزای شنگن باید به سفارت یا کنسولگری هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا مراجعه  کرد و با توجه  به هدف سفر ویزا گرفت.



 

تور استانبول

استانبول یا به تلفظ ترکی ایستانبول یا قسطنطنیه بزرگترین شهر ترکیه می باشد. از نظر جغرافیای این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره واقع شده است. استانبول تنها شهر دو قاره ای دنیا می باشد. یعنی نیمی ار آن در قاره آسیا و نیمی دیگر در قاره اروپا واقع شده است. این شهر در قرن 7 قبل از میلاد بنا نهاده شده است و از قدیمیترین شهرهای دنیا می باشد. این شهر به دلیل داشتن جاذبه های بی بدیل و فوق العاده ی آن در سال 2010 سومین شهر توریستی جهان شد.تابستان‌ های گرم و مرطوب و زمستان ‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است و میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است. بنابراین می توان گفت تور استانبول هم در فصول سرد و هم در فصول گرم جذابیت های خاص خود را دارد. اگر قصد سفر تور استانبول برای فصول گرم را دارید پیشنهاد می شود حتما سری به باکرکوی، کوجوک جکمجه سارییی و بوسفروس در داخل شهر و جزایر پرینسس دریای مرمر، سیلیوری و توزلا مانند کیلیوس و سیله در دریای سیاه در خارج شهر بزنید. و اگر قصد تور استانبول برای فصول سرد را دارید پیشنهاد می شود سری به مکان های تاریخی بی نظیر مانند : مسجد ایا صوفیه، مسجد سلطان احمد ، چشم انداز شاخ زرین ، تنگه بسفر و ... بزنید. در آخر می توان گفت تور استانبول سفری است که روح شما را چه از نظر مکان های تاریخی و چه از نظر جاذبه های طبیعی ارضا خواهد کرد.